سرعت، دقت، افزایش راندمان روال اداری

هدف از راه اندازی سیستم صدور پروانه سرعت بخشی به فرآیندها و روالهای اداری و همچنین مدیریت متمرکز بروی فرآیند صدور پروانه است، با وجود سیستم مدیریت پروانه ها متقاضیان سریعتر می توانند درخواست های خود را ارسال نموده و در هر کجایی که باشند آن را پیگیری کنند.

در سال 1394 و برای اولین بار نرم افزار صدور پروانه توسط شرکت کارین امواج تولید شده و بیش از یک سال است که توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان و اداره راه و شهرسازی این استان مورد استفاده قرار می گیرد، کار این نرم افزار مدیریت درخواست های صدور پروانه و گردش کارهای مربوط به درخواست است که به صورت کاملا سیستمی و مکانیزه صورت می گیرد.

برخی امکانات برجسته سامانه مدیریت اشتغال به کار مهندسین ساختمان

برخی امکانات برجسته سامانه

  •  صدور، تمدید و ارتقاء پروانه‌های اشتغال به کار مهندسی، کاردان فنی و معمار تجربی
  •   ثبت درخواست‌های صدور، تمدید و ارتقاء پایه برای اشخاص حقیقی از طریق سامانه
  •  پیگیری درخواست‌های ثبت شده برای متقاضیان از طریق سامانه و مشاهده وضعیت درخواست در هر زمان
  •  ارسال مدارک لازم جهت درخواست صدور، تمدید و ارتقاء پایه از طریق سامانه
  •  تعیین مراحل مختلف و تایید کننده‌های مختلف برای هر کدام از درخواست های تعریف شده در سامانه
  •  تعیین مدارک لازم برای هر یک ازدرخواست‌ها، همچنین امکان تعیین اجباری و اختیاری بودن ارسال مدرک
  •  مطلع سازی متقاضی از وضعیت مرحله به مرحله درخواست و نتیجه درخواست از طریق پیامک
  •  درج اخبار و اطلاعیه ها در سامانه و نمایش اخبار در پروفایل اعضا
  •  چاپ پشت و رو هر یک از پروانه های مهندسی، کاردان فنی و معمار تجربی از طریق سامانه
  •  پروفایل شخصی برای اعضا جهت دسترسی آسان و سریع به اطلاعات موردنیاز و انجام کارها با ساده ترین روش و کوتاهترین زمان
  •  تعریف روال جدید در سامانه و همچنین تعریف مراحل و تایید کننده های مختلف برای روال، همچنین امکان تعریف سطح دسترسی های مختلف برای روال
  •  مشاهده درخواست های منتظر تایید برای هر یک از متصدیان، مشاهده وضعیت درخواست و متقاضی و تایید یا عدم تایید درخواست و یا رد کردن درخواست
  •  مشاهده لیست پروانه های اشتغال به کار اشخاص حقیقی و وضعیت پروانه ها (پروانه منقضی می باشد، تعلیق می باشد، فعال می باشد و یا پروانه در اداره راه و شهرسازی آرشیو می باشد)
  •  جستجوی پروانه ها براساس مشخصات صاحب پروانه، شماره پروانه، تاریخ تمدید، تاریخ صدور و ...
  •  مشاهده مشخصات کامل کلیه اشخاص حقیقی شامل مشخصات شناسنامه‌ای، مشخصات تحصیلی، مشخصات پروانه‌ای، مدارک و مستندات شخص، تاریخچه درخواست‌های شخص، حکم های شورای انتظامی شخص، تاریخچه تعلیقی های شخص و..
  •  امکان جستجوی اشخاص حقیقی بر اساس پارامترهای متنوع

انواع درخواست های موجود در سامانه

  • تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسی
  • ارتقاء پایه پروانه‌های مهندسی
  • صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی
  • صدور پروانه اشتغال به کار کاردان‌فنی
  • صدور پروانه اشتغال به کار معمارتجربی
  • تمدید پروانه اشتغال به کار کاردان‌فنی
  • ارتقاء پایه پروانه اشتغال به کار کاردان فنی
  • ارتقاء پایه پروانه اشتغال به کار معمارتجربی
  • تمدید پروانه اشتغال به کار معمار تجربی
  • حکم شورای انتظامی
  • درج صلاحیت جدید پروانه مهندسی
  • صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی اعضای انتقالی
  • تغییر شماره پروانه اشتغال به کار مهندسی
  • درج صلاحیت آموزش
انواع درخواست موجود در سامانه مدیریت اشتغال به کار مهندسین ساختمان
گزارشات سامانه مدیریت اشتغال به کار مهندسین ساختمان

گزارشات سامانه

  • گزارش تعداد پروانه های صادر شده در بازه زمانی مختلف بر اساس رشته پروانه، نوع پروانه و جنسیت.
  • گزارش تعداد پروانه های صادر شده در سامانه در بازه های زمانی مختلف بر اساس صدور، تمدید و ارتقاء پایه، نوع پروانه، رشته پروانه و جنسیت
  • گزارش تعداد پروانه های موجود در سامانه بر اساس نوع پروانه، رشته پروانه، نوع صلاحیت، پایه و جنسیت.
  • گزارش تعداد پروانه های صادر شده در سال در هریک از رشته های هفت گانه بر اساس نوع پروانه، پایه و جنسیت.
  • گزارش لیست اشخاص موجود در سامانه بر اساس رشته پروانه، صلاحیت، پایه و نوع پروانه.
  • گزارش لیست کامل اشخاص حقیقی بر اساس رشته پروانه، رشته تحصیلی و ...
  • گزارش درخواست های ثبت شده در بازه های زمانی بر اساس نوع پروانه و نوع درخواست
  • گزارش درخواست های رد شده در بازه های زمانی مختلف بر اساس نوع پروانه و نوع درخواست های مختلف
  • گزارش درخواست های تکمیل شده در بازه های زمانی مختلف بر اساس نوع پروانه و نوع درخواست
  • گزارش پروانه های تعلیقی در بازه زمانی مختلف
  • گزارش احکام صادر شده شورای انتظامی در بازه های زمانی مختلف

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

  • استقرار و راه اندازی سیستم در 10 روز
  • پشتیبانی آنلاین و حضوری و به مدت یکسال رایگان
  • آموزش و خدمات پس از فروش
  • به روز رسانی سیستم به صورت مداوم

کاهش زمان و هزینه های سازمان و دوستدار طبیعت

  • تعداد اعضا = 6000 نفر
  • تعداد کارمندان مربوطه = 10 نفر
  • صرفه جویی زمانی برای کل اعضا در یک سال : 6000 ساعت
  • صرفه جویی زمانی برای کارمندان در یک سال : 2000 ساعت
  • صرفه جویی در هزینه مصرف کاغذ و کمک به محیط زیست

دانلود کاتالوگ محصول

دوست دار طبیعت سامانه مدیریت اشتغال به کار مهندسین ساختمان

با ما باشید